Nie jest to łatwe wyzwanie, lecz znawcy tematu copwyrtingu mówią zawsze, ze pisanie tekstów powinno się zaczynać od nagłówka i na nim powinniśmy skupić jakieś 90 procent uwagi.
Oto kilka zasad, jak pisać nagłówki:
Nagłówek powinien:
- Zawierać pytania. Pytanie najłatwiej (moim zdaniem) zbudować.
- Zawierać korzyść lub/i intrygować
- Być nastawiony na klienta, to on ma się zainteresować ofertą a nie twoja firma…
- Składać się z 5 do 7 słów. Generalnie im krótszy tym lepszy.
- „ujawniać jakąś uniwersalną prawdę, nie tylko służyć sprzedaży” cytując jedną ciekawą książkę.
- Jeśli to możliwe, powinien być duży i wytłuczony, polecam taż kolor czerwony
- Spacje na końcu i trzy znaki
- zapytania??? jeśli tworzymy pytanie
- wykrzyknienia!!! jeśli twierdzenie.
- Nie jest to reguła, od której nie ma wyjątków
- Dobry nagłówek powinien wywoływać niepokój lub strach, śmiech, płacz, może też mówić o miłości. Umiejętnie grając na tych emocjach łatwo przyciągnąć uwagę, nie tylko nagłówkiem.
- Słowa nagłówka mają być zrozumiałe, proste i bezpośrednie.
- Zawierać haczyk. (Tak jak łowimy wędką ryby na haczyk, tak chcemy i mamy złowić klienta)
Dzięki za informacje. Bardzo rzeczowe i przydatne!
OdpowiedzUsuń